Mikor kapom meg a megrendelt könyveket?

Személyes átvétel esetén:
A megrendelt könyve(ke)t személyes átvétel esetén átveheti a megrendelést követő munkanapon az alábbi helyen és időben:
1066 Budapest, Jókai u. 6., Móra Book Point Mintabolt a Corner Six Irodaház földszintjén.
A csomagokat a boltba érkezéstől számított 1 hétig tárolják.

Nyitvatartás:
H–P: 12:00 – 18:00
szombat, vasárnap: zárva

Házhozszállítás esetén:
Könyveinket a GLS futárszolgálat csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére. (Postafiókcímre nem kézbesítünk).
A megrendelt könyvek szállítási határideje 3-5 munkanap.

GLS csomagpont esetén:
GLS CsomagPont választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
GLS CsomagPont működése:
A rendelési folyamat során válassza a GLS CsomagPontot, majd a legördülő listából kiválaszthatja, hogy melyik átvevőhelyre kéri a terméket.
Amikor a csomag átkerült a futárhoz, akkor erről üzenetben értesítjük! Ezen felül a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, ha az árut a GLS CsomagPonton átveheti.
Az értesítést követő 5 munkanapon belül elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitvatartási idejét.

Mi van akkor, ha már megrendeltem a könyveket, de mégis változtatnék a rendelésemen?
Ebben az esetben kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat (a posta@geopen.hu e-mail címen, a +36 1 999-9521-es, vagy a +36 70 938 84 11-es telefonszámon) és vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot.


Mit tegyek, ha elállok a vásárlási szándékomtól?
Ebben az esetben kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat (a posta@geopen.hu e-mail címen, a +36 1 999-9521-es, vagy a +36 70 938 84 11-es telefonszámon) és vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot.


Milyen kedvezményeket kaphatok?
A www.geopen.hu oldalon minden könyv fogyasztói árából automatikusan 20% kedvezményt adunk, ez az internetes ár.
Az akciós könyvek esetében a kedvezmény mindig nagyobb, mint 20 %.
Csoportos kedvezmény esetén, kettő vagy több meghatározott könyv együttes vásárlása esetén jogosult az általunk meghatározott kedvezményre.


Kinél reklamálhatok, ha öt napon túl nem érkezik meg a küldeményem?
Amennyiben a megrendelt könyv/könyvek nem érkeznek meg öt napon belül, abban az esetben ezt jelezze írásban vagy telefonon ügyfélszolgálatunknak (posta@geopen.hu e-mail címen, a +36 1 999-9521-es, vagy a +36 70 938 84 11-es  telefonszámon).


Kapok e nagyobb kedvezményt, ha nagykereskedő vagyok?
Igen, a nagykereskedők nagyobb kedvezményt kapnak, mint az egyéni vásárlók. A nagykereskedők a bizományosi szerződésben meghatározott kedvezménnyel vásárolhatnak a kiadótól. Könyvtárak, intézmények és nagyobb értékű céges megrendelések esetében is tudunk 30% feletti kedvezményt adni, ez mindig az eseti megállapodás függvénye.
Ha Ön még nem partnerünk, akkor jelentkezzen ügyfélszolgálatunkon, a +36 1 999-9521-es telefonszámon vagy a posta@geopen.hu e-mail címen.


Mi van akkor, ha a kapott könyv sérült?
A megrendelt könyvekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Ha a kapott könyv sérült, akkor a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa az ügyfélszolgálatunkat a posta@geopen.hu e-mail címen. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: elsősorban kicseréljük, ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Geopen Kiadót terhelik.